思い出の品
Friday, August 14, 2009 | Friday, August 14, 2009 | 6 comments
6 Comments:

Hi, Fung. This is my first time to view ur blog and leave some comments here. 認めなさい(珍惜)大きく大きいカード. That is the many efforts put inside to finish it. So great that u can receive such present. Erm...for me..i think the most special birthday i get is from my ex gf. The surprise she give me is unforgetable. So sweet and so happy. i think tat is my 18 years old birthday ba...

By Anonymous yc khoo, at August 16, 2009 at 9:01 AM  

このカードはとても綺麗です。

By Blogger ciel, at August 16, 2009 at 10:43 PM  

YC Khoo:

Thanks for ur comment...haha...i feel very surprise u noe japanese,where u learn it?haha...and wat is ur 18 years old present oh?u make me feel wanna KPC lor...haha

By Blogger xiao feng, at August 16, 2009 at 10:50 PM  

Mei Yinさん:

はい、このカードはとても綺麗です。私は好きです。^^

By Blogger xiao feng, at August 16, 2009 at 11:00 PM  

surprise?i jus noe a little little bit nia..
holiday jus begin..many things have to complete in this holiday but i still not in mood to do so..
very sad..

By Anonymous yc khoo, at August 17, 2009 at 2:28 AM  

no just u,me too...a lot things 2 do but din have tat mood...

By Blogger xiao feng, at August 17, 2009 at 9:56 AM  

Post a Comment

私の誕生日は十月六日です。毎年、私はプレゼントをもらいます。例えばケーキ、ネックレース、カードや服です。でも全部プレゼントの中で、私の一番の思い出の品は二十歳のときのプレゼントです。そのプレゼントは一人の男の人が私にくれました。これはそのプレゼントです。大きいカードです。その時、その男の人は私のことが好きでした。だから、この大きいカードをつくってくれました。

大きいカードの中に、私の写真があります。私の友だちの写真もあります。写真の中のケーキは私の誕生日のカーキじゃありませんでした。そのケーキは試験が終わったとき、食べたお祝いのケーキでした。大きいカードの中に二十八枚小さいカードがあります。全部ハートの形です。その小さいカードは私の友だちのお祝いです。


その時、男の人は私が日本語が勉強しているのを知っています。だから誕生日の漢字を書きました。でもひらがなは正しくありませんでした。日本語を勉強していませんでしたから。


その大きいカードは私の思い出の品です。カードを作るために、たくさん時間が要りますから。そのプレゼントをもらった時、私はとても嬉しかったです。今、そのカードは私の家にあります。部屋の飾りになりました.

The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks