私のあこかれの人 ( The Person I Admire)
Sunday, February 1, 2009 | Sunday, February 01, 2009 | 9 comments
9 Comments:

初めまして、よろしくお願いします。失礼ですが、このブログの"きゅうだい"(兄弟じゃないか?)はちょっと間違いじゃありませんですか?

By Blogger Andrew Koay, at February 1, 2009 at 2:02 PM  

初めまして、私はシウジアンさんです。ありがとうコメントですね。私はコレトでします。

By Blogger xiao feng, at February 3, 2009 at 7:46 PM  

こんいちは!
きれいな女の人?ホホホ!今彼(BOYFRIEND)がいますか?もしいなかったら、紹介してください。

By Blogger Vincent, at February 5, 2009 at 4:43 PM  

はい、とてもきれいな女の人です。私のFriendsterがしゃしんをあります。Wee Senさんみてください。

By Blogger xiao feng, at February 5, 2009 at 4:53 PM  

シウジアンさんのあこかれの人はすごいですね。いま、Ee Woonさんは何を勉強しますか。シウジアンさんはもちろんEe Woonさんからたくさん学びましたね。シウジアンさん、がんばってね。

By Blogger ~LiNg LInG~, at February 5, 2009 at 5:27 PM  

Ling Ling さん、Ee Woonさんは今UMで勉強しています。がんばってしていますよ。^^

By Blogger xiao feng, at March 17, 2009 at 2:05 AM  

ya.. tat gal. she's juz like an angel frrom heaven. no wonder u so admire her. haha.

By Blogger ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ, at March 18, 2009 at 7:28 PM  

Yaya,punk princezzz also know who is Ee Woon right...she is really a perfect girl in my mind.

By Blogger xiao feng, at March 18, 2009 at 7:42 PM  

hei... i also like ee woon very much... i think she is a perfect person... but actually i dun no her very much... i am so regret no be friend with her...

By Anonymous Anonymous, at March 18, 2009 at 8:12 PM  

Post a Comment

私のあこがれの人はEe Woonさんです。三年の前、私はMatriculationで勉強しました。Ee Woonさんはその時の私の友達です。私達は一緒に勉強して、課外活動をして、ご飯を食べました。私達のうちはちかかったですから、私達は一緒にMatriculationのりょうにいつて、うちへ帰りました。私達の父母の車で帰りました。

Ee Woonさんは私の理想の女の子です。でも私はEe Woonさんみたいになれません。あまり自信と能力がありませんから。

Ee Woonさんの家族はお金がたくさんあります。Ee Woonさんは頭がよくて、きれいな女の人です。せがたかくて、めがおおきいです。髪が長いです。Ee Woonさんの成績はよくて、課外活動は上手です。よくMatriculationの代表なりました。わたしのしゅくだいができない時、Ee Woonさんはおしえてくれました。そして、クラブ処理ののうりょくがあります。Ee Woonさんは、バドミントンクラブの主席です。勉強と課外活動とクラブの時間がたくさんありました。私は遅く宿題をしますから、課外活動のじかんがありませんでした。

Ee Woonさんはいい娘です。たとえたくさん宿題があるとき、きょうだいがさわいでも、Ee Woonさんはぜんぜんかんしゃくをおこしません。テストの時も、Ee Woonさんはかんしゃくを起こしません。きょうだいに宿題をおしえるの時、Ee Woonさんはこんきがあります。でも、どんな人でも完璧じゃありませんから、Ee Woonさんはときどきよるうちにかえります。私たち一緒にカラオケで歌を歌って、バーベキューをします。

いま、Ee WoonさんはUMで勉強しています。私はここで勉強しています。たとえ、私たち一緒にべんきょうしていなくてもEe Woonさんは私のあこがれの人です。

The person I admire is Ee Woon. 3 years ago, I study at Matriculation. Ee Woon is my friend when I study there. We study, go co-curriculum and eat together every day. Because our house is quite near with each other, we go to hostel and back home together. Our parents are our driver.

Ee Woon is my dream girl that I hope I can become, so she becomes the person I admire. But it is impossible for me to become like her. It is because I did not have as much confident and ability as like her.

Ee Woon is a rich girl. Her family has lots of money. Ee Woon is a clever and beautiful girl. She is tall; having a pair of big eyes and also has long hair. She has a good result in study and co-curriculum. She always become Matriculation’s representative. When I have problem in my study, Ee Woon also teaches me. She also has the ability to handle society. She is badminton club president in Matriculation. She always can handle her times well for co-curriculum, study, society and also in playing but I always no time for co-curriculum because I do my homework very slow.

Besides, Ee Woon is a good daughter. Although her brothers and sister very naughty when she have lots homework, she never angry. Exam times also, she never angry to anyone if others disturb her study. When teaches her brother and sister homework, she always patient. But, there is no perfection in this world. Sometimes, Ee woon back home very late. We go to sing and barbeque together.

Now, Ee Woon study at UM and I study here. Although we already didn’t study at same university but she still the person I admire.
The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks