私の大學生活
Monday, July 20, 2009 | Monday, July 20, 2009 | 10 comments
10 Comments:

盆踊りでダンスを踊ったんですね。
楽しかったですか?ダンスはひとみ先生からならいましたか?彼女は私の友達です。

By Blogger myrika, at July 21, 2009 at 11:06 PM  

ひとみ先生は先生の友達ですね。ダンスはひとみ先生からならいました。でも、ブォグの写真は盆踊りじゃありません。Preview盆踊りです。盆踊りもダンスを踊ったんです。観客はたくさんです、とても楽しかったですよ!

By Blogger xiao feng, at July 22, 2009 at 10:25 AM  

hello, siew jian さん。こんにちわ!!わたしはgaikbuon です。盆踊りにダンスをしましたね。でも私は見ませんでした。9.30pmにきったから。もう終わりましたね。aiya...

By Blogger Mun, at July 23, 2009 at 7:34 PM  

Gaik Buanさん、ダンスを見ませんでしたね、でも大丈夫、私はビヂオがあります。後で、ポストをします。

By Blogger xiao feng, at July 23, 2009 at 10:26 PM  

はは、急がしですね!私も!でも、大丈夫です。一緒にいそがしをしましょう。

By Blogger ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ, at July 23, 2009 at 10:31 PM  

This comment has been removed by the author.

By Blogger Isshin, at July 23, 2009 at 10:53 PM  

wa..siew jian さんの大学の生活を非常に楽しみです~~siew jianさんのダンスの服かわいいですよ~Bon Odoriにいきません。。その日私はペナンの山(penang hill)に行きましたから・・時間がありません。。。

By Blogger Isshin, at July 23, 2009 at 10:53 PM  

ルームマート、一緒に忙しいです。でもInteraction nightの後、私たちちょっとひまです。

By Blogger xiao feng, at July 23, 2009 at 11:00 PM  

Isshinさん:
  ブォグみるの人は私の大学生活は楽しいと言っていました。でもとても忙しいですね。私は3週間うちで帰りません。家族はミスですね!!!

By Blogger xiao feng, at July 23, 2009 at 11:05 PM  

Siew Jianさんは急がしそうですね~~
盆踊りは楽しかったですか?
私は行きません、うちに帰りましたから。
へへ。。。

By Blogger yue, at July 23, 2009 at 11:32 PM  

Post a Comment

休みは終わった、新の学期が始めた、今私は三年生ですよ,速いですよ!
(Holidays were ended, new semester was started and now I am third year student, time past very fast!)

今学期が始めたばかり、私はちょっと忙しい、日本語のクラブのAJKがなったから。今度の盆踊りも参加した。でも、私はうれしいね!つまらないのアルバイト終わったから。シャンプとスキンカーをみなかったよ!いま、買い物の時間とダトの時間とダンスの時間がある、楽しい。よく、彼と晩御飯を食べる。時々、クエンスベモルにいく、かいものをする、mega salesですよ!^^
(In the beginning of this semester, I have a little bit busy because I become Japanese club’s AJK. Besides, I also take part in Bon Odori this year. Although I’m busy, I feel happy because my boring part-time job was ended. I have no need to see shampoo and skin care anymore. Now, I have time to go shopping, dating and dancing. It is very interesting. I always eat dinner together with my boyfriend. Sometimes, I will go shopping at Queensbay Mall because now is Mega Sales. ^^)

七月十二日、New World Parkにいく、Previewの盆踊りを参加したから。私たち六時ぐらい到着した。観客はたくさんじゃないある、でもダンスを踊るの時、私は緊張した、だから部分忘れた。
然し、私は嬉しいです、経験があるですから。
(12 July, I go to New World Park because I join Preview Bon Odori. Me and my friends reach about 6pm. Audience wasn’t much there, but when perform, I feel nervous and forget some part of my dance. However, I feel happy because I gain some experience at the stage.)














七月十五日、友達と一緒にPragin Mallで行った。私達は二時から六時まで買い物をした。私達一緒に同じのシャツを買った。このシャツは高くなかった、十リンギです。買ったの後、私達店で写真を撮りました。
(15 July, I go to Pragin Mall together with my friend. We shopping from 2pm until 6pm. We buy the same T-shirt, the T-shirt wasn’t expensive, it only cost RM 10. After buy the shirt, we take picture together in the shop.)
The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks