ファーム
Monday, December 22, 2008 | Monday, December 22, 2008 | 1 comments
1 Comments:

wow.. tehn u can get to eat chili everyday lo??

By Blogger ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ, at March 18, 2009 at 7:38 PM  

Post a Comment


私の父はファーメルです。だから私の父は毎日ファームに行きます。時々私の母も行きます。私は嫌いなファームに行きます。あついですから。でも時々行きます。父を手伝いしますから。
(My father is a farmer, so he goes to farm every day. Sometimes my mother will go too. I don’t like go to farm because days was hot. But sometimes I will go there to help my father.)


この写真は私の父のファームです。
(This picture shows my father’s farm.)
このファームが私のおじに借りました。
(The farm is rented by my relative.)



ファームはチリをうえます。
(Chili is plant in the farm.)
この写真がチリの樹木です。
(This picture shows the chili’s tree.)


この写真はチリの紹介します。
(This picture introduces the chili.)
花からチリまて、ちりが成長します。
(Chili grows from small white color flower to which we can eat.)

The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks