私のブロガーです
Thursday, February 12, 2009 | Thursday, February 12, 2009 | 2 comments
2 Comments:

so fun wei .. next time oso wanna try tat game.. as a human being, sometimes have to do some crazy stuff. haha. m i right?

By Blogger ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ, at March 18, 2009 at 7:33 PM  

yaya...and you will never 4get it.Next time I bring u go, cz Crazy fren not every way. hehe....U can get the pic i dance at my fren's facebook....yuehankhor^^

By Blogger xiao feng, at March 18, 2009 at 7:38 PM  

Post a Comment


長い時間はブロガーを書きませんね。
(Already long time did not write blog.)

私は時間がありませんから。
(It is because I did not have time.)

旧正月前のとき私は宿題をたくさんありました。
(Before Chinese New Year, I have lots of homework.)

旧正月のとき、私は遊びました。
(Chinese New Year time, I go out to play.)

友達とギャンブルをしました、でもお金を使わないへギャンブルをしました。
(I play gamble together with my friends, but we play without money.)

敗者はレストランで踊りました。
(The people who lose in the games have to dance.)

旧正月日の夜は、友達と一緒にレストランにいきました。
(At the Chinese New Year’s night, I went to restaurant together with my friends.)

そのレストランで私たちたくさん飲んで、食べました。
(We eat lots things and juice in the restaurant.)

そして私たちギャンブルをしました。
(Besides, we also play gamble in the restaurant.)

私友達はよく負けりました、でもレストランで踊りました。
(My friends always lose in the games, so they had to dance in the restaurant.)

その時、全部レストラン中の人は私たちにじろじろ見ました。
(At the time, all people inside the restaurant stare at us.)

私たち恥ずかしかったです、でもとても面白かったです。
(We feel very shy but it is very interesting.)

いま、私は友達が思かったです。
(Now I am missing my friends.)

希望次あるの時間は速い同着です。
(Hope the next time we meet together coming soon.)
The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks