私のクリスマスです
Thursday, December 25, 2008 | Thursday, December 25, 2008 | 6 comments
6 Comments:

たくさんかいものして、よかったですね。わたしも きのうはPraiのJuscoへいきました。こどものふくをかいましたよ。じぶんのふくもかいたかったですが、いま おなかがおおきいですから、かいませんでした。かなしかったです!

By Blogger myrika, at December 25, 2008 at 6:19 PM  

i guess u really love your new pairs of shoes huh? hehe..

By Blogger ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ, at December 28, 2008 at 8:56 AM  

はい、たくさん買いました。でもNew Yearのふくはかいません。。。

By Blogger xiao feng, at December 29, 2008 at 11:25 PM  

白い物の愛好者?白い服も?

By Blogger Andrew Koay, at January 17, 2009 at 11:43 PM  

yaya...i like white colour de...most of my shoes are white....

By Blogger xiao feng, at January 18, 2009 at 7:37 AM  

haha... your Christmas trip sounds happy.

By Anonymous Anonymous, at March 18, 2009 at 9:28 PM  

Post a Comment

きのクリスマスです。
(Yesterday is Christmas.)

友達とGurneyにいきました。
(I went to Gurney with my friend.)

私たちカラオケをうたいました。
(We go to sing at karaoka.)

それから、Gurney買い物でした。
(After that, we shopping at Gurney.)

Adidasみせはスポーツシューズを買います。
(I bought a pair of sport shoes at Adidas's shop.)

この靴は白いです。
(That shoes is white in color.)

この靴が大好きです。
(I very like the shoes.)

でも高いですよ。
(But the shoes is very expensive.)

百六十二リンギです。
(It;s price is RM162.)

二時から五時まてGurneyを買い物でした。
(we shopping at Gurney from 2pm until 5pm.)

それからQueensbayに行きました。
(After that we go to Queensbay Mall.)

Queensbayでハイヒールは買いました。
(At Queensbay Mall i buy a pair of high heel shoes.)

その靴も白いです。
(That shoes also white in color.)

その靴も好きですよ。
(I also like the shoes very much.)

十時ぐらいりょうへかえりました。
(We back to hostel about 10pm.)
The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks