わたしのスタヂしゅうかんです(My Study Week)
Tuesday, November 25, 2008 | Tuesday, November 25, 2008 | 2 comments
2 Comments:

はじめまして!私はバージニア大学のヘイン・キムです。私も今から勉強しなくちゃいけないのです。私は毎日図書館で勉強したり、食べたり、しなくちゃいけないのです。あまりなられないので毎日疲れています。

By Blogger キム-へイン, at December 5, 2008 at 3:27 AM  

はじみまして。私はテストがおわりましたよ。^^私はぜんぜんとしょかんへいきます。よくへやでべんきょします。がんばってください!

By Blogger xiao feng, at December 7, 2008 at 8:55 AM  

Post a Comment

私のスタヂしゅうかんわおもしるくありませんですね!毎日べんきょう、べんきょう、べんきょう!つまらないです!りょうはけいむしょにるですね!ここはたべる、べんきょうする、ねるです。毎日私はきしてんいっかいにいきます。ばんごはんをたべますから。朝御飯と昼御飯は、パンとビスッケトとミロとむぎです。このたべものをたべます、だから私はやはりふといなるです。すわるがべんきょうしますから。来るのやすみ、わたしはダイエットします。ホープテストがおわりはやいです。がんばってください!^^



My study week is not interesting. Everyday study, study and study! Very boring. My hostel is like jail. Because I eat there, study there, sleep also there! I just go out once a day for my dinner at Kopitiam outside my hostel. My breakfast and lunch are bread, biscuit, Milo and oat. Although just eat those things, I still become fat, may be is because I sit and study all the time. Holidays are my diet time! Hope my exam finish faster. Add oil lo! ^^



19112008

The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks