わたしのれきし
Tuesday, November 25, 2008 | Tuesday, November 25, 2008 | 0 comments
0 Comments:

Post a Comment

おはようございますリカせんせい。きょうわたしのれかしについてはなします。まえのやすみ、わたしはフオトスタジオでアルバムのしゃしんをとりました。20さいのきねんです。18さいのとき、このアルバムをとるのがゆめでした。そのとき、アルバイトをしませんでしたから、わたしはおかねがありませんでした。ろくがつじゅういちにちに、アルバムのしゃしんをとりました。くじかんぐらい、しゃしんをとりました。このアルバムはいつつのスタイルをとってにひゃくはちじゅうきゅうリンギでした。ひとくみだけじぶんおふくをもっていきました、4くみは、みせでかりました。アルバムひとつとおおきいしゃしんいちまいをつくりました。そのアルバムのしゃしんをとっていたときつかれました。しょうごからゆうがたまて、わたしはわらっていました。でもたのしかったです。かんこくのみんぞくいしょうをきましたから。





Good morning Rika sensei. Today I would like to talk about my history. Previous holidays, I go to take an album as my 20 years old memory. This kind of album is my dream since I’m 18 years old, but because that time I din work so I don’t have money. At Jun 11, I go to take the album. It takes time about 9 hours to finish taking picture. The cost of taking this album is RM289 included 5 different set of clothes. I set of the cloth I bring myself and the remanding 4 set provide by the shop. Besides, I can get 1 album and 1 big size picture. From the experience, I realize that taking this kind of album is very tired, I smile stiff from noon to evening. But I still feel happy because I can wear traditional Korea cloth which I don’t have.



The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks