すしをつくりました
Friday, September 19, 2008 | Friday, September 19, 2008 | 5 comments
5 Comments:

This comment has been removed by the author.

By Blogger CLS, at September 19, 2008 at 4:55 PM  

haha..ur blog quite nice..got a lot of delicious foods..

By Blogger jxian, at September 21, 2008 at 9:45 AM  

すし、おいしかったですか?
また つくりましょうね!
Let's make sushi again!

By Blogger myrika, at September 25, 2008 at 8:32 PM  

はい、おいしいです。またテストにいきます。だから、わたしわはやすみをつくります。チヤンス、わたしのすしつくるをたべましょう。

By Blogger xiao feng, at October 9, 2008 at 6:31 AM  

わたしはあなたのすしたべました。おおいしですよ。

By Blogger ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ, at October 9, 2008 at 7:40 AM  

Post a Comment





わたしはすしをつくりました。29にちはちがつにです。


わたしのすしはおいしいです。^^



わたしのりかせんせいです。

The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks