ついてどよびのひ
Thursday, September 11, 2008 | Thursday, September 11, 2008 | 4 comments
4 Comments:

This comment has been removed by the author.

By Blogger CLS, at September 19, 2008 at 4:57 PM  

Well Done Siew Jian. I love your blogs. Honestly you guys did a good job for decorating the board in order to introduce ANIME to everyone in USM. I am very impressed on what have you guys done and the most interesting part is the GUNDAM model ! I am the BIG GUNDAM fans and I have collected more than 6 GUNDAM Model ! I hope you will still ocntinue to upload more photos and share your experience to everyone ! Keep in touch !

By Blogger CLS, at September 19, 2008 at 5:03 PM  

Thanks for your praise o!haha...
Actually I really put a lot of time on it. I will work hard next time to make you more interesting about it.

By Blogger xiao feng, at October 9, 2008 at 6:36 AM  

わたしもつかれましたよ。T_T

By Blogger ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ, at October 9, 2008 at 7:46 AM  

Post a Comment

どよびはごぜんじゅういちじにおきました。ごごじゅういちじにあさごはんとひるごはんをたべました。ごごじゅうにじはんにフォイヤーにいきました。にほんクラブのミーテイングがありましたから。クラブメンバーとボートをかざりました。USMのがくせいにあにめおせつめいします。1じから5じまでボードをかざりました。わたしは、ろくじにクエーンスベモールにいきました。ともだちとえいがおみました。ごごじゅういちじにりょおへかえりました。ごぜんじゅうにじはんいねました。

I wake up at 11am last saturday. At 12pm, I eat my breakfast and lunch together. I go to foyer at 12.30pm because I have japanese club meeting. All club member decorate board together because we wan to explain about Anime to USM student. I decorate from 1pm until 5pm. At 6pm, I go to Queensbay Mall. I go with my friends to watch movie. I come back hostel at 11pm. I sleep at 12.30am at night.
The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks