好きの短歌
Friday, October 2, 2009 | Friday, October 02, 2009 | 4 comments
4 Comments:

y the guy not so gentlemen ha...
matriculation school life is very hard... and tire...

By Anonymous lilneenee, at October 13, 2009 at 9:54 PM  

o!!! this poem verty meaningful ne.
and also very suitable to describe u story.

By Anonymous Anonymous, at October 13, 2009 at 9:56 PM  

すでにだけで渡されるように合格しました。ただ、将来を探している。もうすぐ場合は、愛を信じているあなたの本当の愛と対戦する。希望する永遠に幸せ。

By Anonymous ccc, at October 14, 2009 at 12:09 AM  

lilneenee:

Actually I think that love things cannot be force one la, may be is the communication between us got problem.

Anonymous:

Thanks but i do not wish tat the poem can match my story cz it is a sad story.

ccc:

ありがとうございます。Actually I wan to tell u tat, google translate is actually not so perfect de.

By Blogger xiao feng, at October 15, 2009 at 9:25 AM  

Post a Comment

「愛することが
追いつめることになってゆく
バスルームから
星が見えるよ」


私はこの短歌が好きです、自然体験の経験がありますから。

私はMatriculationで勉強しました時、彼がありました。
その時私は寮で住んでいました。
私の彼はMatriculationで勉強しませんでした。
彼は勉強しませんの人です。
休みのとき一緒に勤めての友達です。

その時、毎日のクラスは午前八時から午後四時までありました。
毎日、彼は私の電話を二回かけました。
その時、たくさん宿題がありました、ちょっと時間がありません。
だから、私はちょっと悩ましかったです。
でも、彼は最初の私のことが好きな男の人ですので、私は忙しかったを話しません。
長く続けると、彼と忙しかったと言っていました。
でも、その時彼は私に怒りました。

大學二年生時、私と彼は別れました。
彼は私に信頼しませんでしたから。
私は彼が好きでした、でも彼は私に自由をくれません。
だから私達別れました。
とても惜しいです。
The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks