友だちの誕生日
Sunday, September 20, 2009 | Sunday, September 20, 2009 | 4 comments
4 Comments:

Wow... very interesting night... really feel that freindship forever...

By Anonymous lilneenee, at October 13, 2009 at 9:40 PM  

hei... Ur fren must had a unforgetable night right... the guy do that specially for her...

By Anonymous Anonymous, at October 13, 2009 at 9:45 PM  

本当に面白い夜です。その夜、あなたがされるため、かなりの。

By Anonymous ccc, at October 14, 2009 at 12:03 AM  

Lilneenee:

  yalor yalor....^^

Anonymous:

i think she have a wonderful night tat day...

By Blogger xiao feng, at October 15, 2009 at 9:46 AM  

Post a Comment

九月十日と九月十四日は私の友だちの誕生日です。
彼たちは二十一歳です。
中国人から、二十一歳成るの人は大人成ります、それから、祝賀しました。

九月十日はGraceさんの誕生日でした.
私と友だちSwensenで行きました、GraceさんはSwensenレストランが大好きですから。
私達Swensenで御飯を食べました。
御飯を食べた、たくさん写真が撮りました。

十時ぐらい、Naza Hotel后のビーチに行きました。
でも私は行きませんでした、九月十一日は早いのクラスがありますから。
友だちにケーキを買った、ビーチで祝いました。



九月十四日はKar Wenさんの誕生日でした。
私と友だちはGurney Plazaに行きました。
Kim Garyで食べました。
その所はたくさん写真が撮りました.
写真を撮るは私たちの興味ですから。

それから、も一度Naza Hotel后のビーチに行きました、その所はいい所ですから。

一人の男の人はそのビーチでWen 21を書きました。

その男人は私の友だちです。

男の人はKar Wenさんのことが好きです。

私達ビーチで遊びます。とても嬉しかったです。


The funky doodle




@BLOGSKINS.COM!
About Me
Email me Add me on MSN? Name I believe that staying happy is the most important thing in life and a cheerful mindset will help put you through any obstacle in life.
Bold
Italics Underlined Strikeout

Moosic
Insert your music player here.

Links

Chat
Tagboard code here. Width less than 200px please!

History

Thanks